O platformă românească de teste digitale standardizate pentru elevi se listează pe SeedBlink şi vrea investiţii de 270.000 Euro

Brio, o platformă de teste digitale standardizate adresate elevilor români, se listează pe platforma de equity crowdfunding SeedBlink şi ţinteşte o rundă de finanţare de 270.000 euro. Startup-ul este evaluat în prezent la este de 2,7 milioane euro.

Platforma va accepta supra-subscriere până la 350.000 euro, pentru care compania va ceda 9,09% (până la 11,48%) din acțiuni.

„Prima sămânță Brio® a apărut într-o convorbire care nu prevestea nimic epocal, pe un aeroport din SUA, unde îl însoțeam pe mentorul meu Thomas Oakland – părintele testării educaționale – într-un proiect internațional. L-am întrebat mai mult retoric pe Tom cum aș putea să-mi ajut copiii să crească într-un sistem educațional ne-performant. Tom mi-a spus «cu asta te ocupi, Dragoș, fă ceva pentru toți copiii din România, îți va fi mai ușor!». Tom, care din păcate ne-a părăsit prea devreme, a fost nu numai co-fondator și primul business angel al Brio®, ci și cel care a sădit în mintea mea această idee simplă, concretizată după cinci ani de muncă într-un produs digital care oferă tuturor elevilor din România un sistem de testare educațională științific, independent și obiectiv și la cel mai înalt nivel al tehnicilor de psihologie educațională”, spune Dragoș Iliescu, CEO, Chief Scientist și fondator Brio®.

Brio® este o soluție de tip SaaS (software as a service)  pentru testare si evaluare școlară, avizată de Ministerul Educației și Cercetării.

Aceasta este fundamentată pe analize științifice proprii și pe cele mai noi teorii din științele educației de la nivel internațional. Platforma își propune să monitorizeze și să îmbunătățească atât performanțele școlare ale elevilor din clasele I-XII, cât și încrederea părinților și a profesorilor, generând, în același timp, o îmbunătățire vizibilă a întregului sistem de educație al României.

Startup-ul vizează implementarea în masă, la nivel național, bazându-se pe faptul că oferă un produs digital ușor de folosit, care a trecut deja testul utilizatorilor, înregistrând o foarte bună rată de adoptare socială în timpul perioadei de lockdown. În perioada martie – august 2020, 18.000 de elevi și-au testat cunoștințele prin intermediul a peste 67.000 de teste, iar 260 de școli au ales Brio ca instrument de evaluare.

Mai mult decât atât, motorul de testare al Brio®, creat de o echipă de experți internaționali în testare și psihometrie, face ca platforma să fie aplicabilă și pentru piețele internaționale, în special pentru marea piață regională a Comunității Europene.



Sursa: hotnews.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *