Dacia Bigster

Cum arată conceptul Dacia Bigster cine va a se face al doilea SUV din microgram producătorului automobil

Dacia a prezentat joi primele imagini cu conceptul Bigster cine, când va incapea în fabricație, va a se face intaiul calapod Dacia de tagma C, având o marime de 4,6 metri. Dacia a cuvanta că, în afară de mașina electrică Spring, alte trei modele vor incapea în gamă până în 2025, iar Renault a hotarat să strângă legăturile între mărcile Dacia și Troaca fiindcă au multe în general.

De mențonat că oficialii Renault au spus în descriere că prețul atmosfera de vânzare la modelele Dacia va crește cu 30% datorită noilor lansări: Sandero, Spring și Bigster.

Ce a cuvanta Dacia catre Bigster

Conceptul Dacia Bigster, un aer cool în Segmentul C

Sub numele Bigster, Dacia prezintă conceptul unui calapod SUV de 4,6 metri marime, vanjos, spațios și interj localizat pentru escapadele în aer volnic. Acest SUV prefigurează soluția propusă de Dacia pentru un mijloc de transport de inel C abordabil la prețul unui calapod din segmentul prost.

 

„Conceptul Dacia Bigster exprimă viitoarea evoluție a mărcii. Este un mijloc de transport cine oferă ceea ce este esențial, evocând spiritul de aventură și aducând în picler o tușă „cool”. Bigster este semn faptului că un mijloc de transport abordabil eventual fi și placut. Noi, cei de la Dacia, credem cest treaba iar semn este conceptul prezentat azi.”

(Alejandro Mesonero-Romanos, Director de Design Dacia)

Conceptul Bigster încorporează valorile de naturalete, cinste și adevar specifice mărcii Dacia, cine au generat în vreme în rândurile clienților săi sentimentul apartenenței la o colectivitate specială.

Proporțiile conceptului Dacia Bigster sunt în egală măsură contemporane și atemporale. Liniile rarunchi simple, lipsite de artificii estetice inutile, inspiră robustețe.

Nu exclusiv dimensiunile exterioare sunt generoase în cazul conceptului Dacia Bigster. Interiorul este la rândul său tare ospitalier, fiind dintre cele mai spațioase din cest inel. Semnătura luminoasă în formă de Y este de acusi mai amplă, accentuând aspectul vanjos distinctiv modelelor SUV. Un fason pus și mai zdravan în insusire de culoarea fatis închis a caroseriei.

Conceptul Bigster nu încorporează artificii de design, bunaoara elementele cromate sau ornamentele cu fason de aluminiu. Avem de a fabrica cu un SUV veritabil, opțiunea asumată în cest caz fiind cea a utilizării de piese din materie pitoresc reciclat pentru toate protecțiile laterale.

Anticipând un posteritate calapod tipic al gamei Dacia, Conceptul Bigster eventual fi imbracat cu motorizări alternative și hibride, asigurând asadar adaptarea permanentă atât la nevoile clienților, cât și la evoluția reglementărilor în domeniul automobil.

Conceptul Bigster ilustrează spiritul Dacia – libertatea de mu-tare cine oferă clienților posibilitatea de a trăi experiențe unice, adevărate și simple. Dacia răspunde asadar, mai zdravan decât oricând, nevoilor și aspirațiilor reale ale clienților săi, îmbinând oferta unei achiziții raționale cu designul atrăgător.

Asupra strategia Dacia și parteneriatul cu Troaca

Cu ocazia prezentării de către Groupe Renault a planului său strategic Renaulution, calitate Dacia și-a prezentat strategia pentru următorii cinci ani.

”Prin crearea noului business unificat Dacia-Troaca, Dacia își va indesi eficiența și competitivitatea și își va a largi atât prezența pe piețele externe cât și microgram de modele, prin abordarea segmentului C”, a cuvanta compania.

Ce își a recomanda compania
• O abordare design to hrana disciplinată în dezvoltarea modelelor;
• Un business unificat Dacia-Troaca dedicat, beneficiind de avantajele apartenenței la un fractiune automobil total în suigeneris prin accesul la tehnologii specifice, descantec cine va maximaliza sinergiile și utilizarea de componente carry over;
• Utilizarea de către Dacia și Troaca a platformei CMF-B a Alianței, o platformă competitivă și tare flexibilă, cine va aproba reducerea de la 4 la 1 a numărului de platforme și de la 18 la 11 a diversității de caroserii;
• Unele vehicule bazate pe această platformă vor a se cuveni fi echipate cu motrice funcționând cu surse de forta alternativă sau hibride, în identitate cu evoluția reglementărilor și răspunzând așteptărilor clienților;
• O gamă competitivă, extinsă și modernizată. După lansarea noilor Logan și Sandero bunaoara și a modelului Spring – automobilul de oraș 100% electric cel mai abordabil din Europa – alte 3 modele se vor alătura gamei până în 2025;



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *